Esküvői Dj

artevent eskuvo djNapjainkban az esküvőre készülő párok csaknem fele választ esküvői DJ-t a nagy napra. Az esküvői szokások modernizálódása több követelményt támaszt a szolgáltatók felé is, legyen szó esküvői DJ-ről vagy élőzenéről. Nagyobbak az esküvők zenei-technikai igényei, melynek sokszor egy „régimódi zenész” már nem felel meg. Emiatt népszerű egy felkészült, nagy technikai tudással is rendelkező esküvői DJ jelenléte a rendezvényeken.

 

A TI ESKÜVŐTÖKRE HANGOLVA...

Mint minden esküvői DJ-nek, nekem is van saját elképzelésem egy-egy esküvővel kapcsolatban, de a tapasztalok szerint a párok többsége szereti kedvenc zenéit visszahallani az esküvői DJ által. Emiatt általában kérek egy listát azokból a zenékből, amelyek kihagyhatatlanok az esküvőtökből, de rugalmasan kezelem a helyszínen felmerülő zenei kívánságokat is. Fontos azonban, hogy saját zenei stílusotokat ne akarjátok minden áron a násznépre "erőltetni", ezért vegyétek figyelembe az ő zenei kéréseiket is és bízzátok az esküvői DJ-re a hangulatot!

Ha igénylitek, segítek kiválasztani a polgári ceremóniához a zenéket, biztosítom a szertartás teljes hangtechnikai ellátását, vendégváró és vacsora háttérzenéket, illetve természetesen az esküvői DJ szolgáltatást. Igény esetén, az esküvői DJ műsor alatt konferálom az eseményeket, de mint esküvői DJ nem tudom helyettesíteni a ceremóniamester / vőfély szerepét.

Az esküvői DJ ára a legtöbb esetben olcsóbb, mint egy több tagú zenekaré, de egy profi, megbízható esküvő DJ és egy átlagos zenekar ára között nem lesz nagy a különbség. Egy minőségi esküvői DJ figyelembe veszi az esztétikai szempontokat, hangulatvilágítással dekorálja a helyszínt, profi minőségű hang-és fénytechnikát biztosít.

A jó esküvői DJ-nek meg kell találni a tökéletes összhangot a többi szolgáltatóval és a vendégekkel, a lehetőségekhez mérten mindenben segíteni kell őket.



Az esküvői DJ szolgáltatás nem csak az esküvő napjára korlátozódik. Folyamatosan kapcsolatban vagyunk egymással az eseményt megelőzően, átbeszéljük a zenéket, ötleteket, esküvői tippeket. Az e-mailekre maximum 2 napon belül válaszolok, telefonon is elérhető vagyok, számíthattok rám.

Személyesen az alábbi településeken találkozhatunk:

Fejér megye, Dunaújváros (dunaújvárosi lakhelyem miatt rugalmasabb időbeosztással)

Fejér megye, Székesfehérvár (egyeztetést igényel)

Pest megye, Budapest (egyeztetést igényel)

online ajanlat

Kedvenc zenéiteket minden esetben előre egyeztetjük, de az alábbiakban találtok néhány zenei stílust, amelyek a legtöbb esküvőn előfordulnak: 

  • Külföldi és magyar rock&roll zenék
  • '70-es, '80-as, '90-es évek magyar és külföldi retro zenéi
  • Latin slágerek
  • Jazz, swing
  • '90-es évek magyar pop slágerei
  • Alternatív zenék magyar előadóktól, illetve rock klasszikusok
  • Funky, R&B
  • Napjaink populáris zenéi, rádióslágerek
  • Igényes clubzenék a '2000-es évektől napjainkig

 

Ha az esküvői vacsora helyszínén tartjátok a polgári szertartást, akkor ennek hangosítását is nyugodtan rám bízhatjátok!

A legtöbb esetben az alap hangosítási feladatok elvégzése és az ehhez szükséges technikai eszközök biztosítása (1 db aktív szélessávú hangfal, 1 db vezetékes, vagy vezeték nélküli mikrofon az anyakönyvvezető számára, 1 db mini keverőpult, laptoppal, megfelelő zenék bejátszásával) nem jár jelentős többletköltséggel.

 

Nagyobb méretű technikai igény, illetve zenei felkészülés (több hangfal, menyasszony, vőlegény mikroportozása, zenék megvágása) esetén is kedvező árat biztosítok számotokra.

 

Az esküvői DJ szolgáltatás minden esetben komplex megoldást jelent és az "alap csomag" is tartalmazza a legfontosabb eszközöket és szolgáltatásokat, mint például:

  • 2 db aktív, szélessávú, nagy teljesítményű hangfal, 1 db sub hangfal

  • 4 db robotlámpa, 4 db LED-es színező reflektor

  • 1 db vezeték nélküli mikrofon

  • Vendégváró, illetve vacsora alatti háttérzene biztosítása
  • Egész estés DJ szolgáltatás, a szerződésben rögzített időpontig

A hang-és fénytechnikai eszközök igény szerint bővíthetőek (LED falszínezés, nagyobb méretű hangtechnika, stb.).

Kérjetek bátran árajánlatot és ismerjük meg egymást akár személyesen, vagy egy telefonos, illetve online beszélgetés keretein belül!

  

 

Esküvői DJ szolgáltatás, az előre megbeszélt zenei stílusokban, kedvenc előadóitokkal, a saját zenei igényeitekre szabva.

  • Felső kategóriás RCF, vagy QSC hangtechnika, vezetékes és vezeték nélküli mikrofonok, mind a szertartás hangosításához mind pedig az esti partyhoz.
  • Látványos LED falszínező lámpák, tánctér megvilágítás, robotlámpák, ezáltal bármilyen árnyalattal színezhetőek a dekorációs elemek, falak, vásznak, oszlopok.
  • Vendégváró zenék, amelyeket Ti is kiválaszthattok, illetve több zenei stílusban előre elkészített esküvői DJ mixeket tudok ajánlani számotokra.
  • Teljes körű hangosítás, mikrofonozás. A megfelelő zenék bejátszása a ceremónia ideje alatt a bevonuláshoz, gyűrűhúzáshoz, szülő köszöntéshez, stb. Vacsora ideje alatt kellemes, halk háttérzene biztosítása.
  • Az esküvői DJ szolgáltatást a DJ Szövetség tagjaként, érvényes MAHASZ jogdíj engedéllyel végzem. A szolgáltatások megrendelése minden esetben szerződéskötéssel együtt történik.

    online ajanlat



Esküvői tippek, tapasztalatok:

  • A nagy nap csakis Rólatok szól, ez nem kérdés, de a zenék, zenei stílus, illetve az esküvői DJ kiválasztásánál nem árt szem előtt tartani a vendégkör összetételét, igényeit is.
  • A profi, tapasztalt esküvő DJ sem tudja helyettesíteni a ceremóniamester és vőfély szerepét. Amelyik esküvő DJ ezt állítja, az hazudik, ennek ugyanis a legtöbb esetben fizikai akadályai is vannak, az esküvő "forgatókönyvétől" függően. A DJ és a ceremóniamester is egész embert kíván, bízzátok ezt a megfelelő szakemberekre!
  • A nyitótánc fontos esemény a vacsora utáni mulatság kezdeténél, legyen szó akár romantikus, lassú keringőről, vagy vicces koreográfiára összeállított meglepetés táncról. Vállaljátok be, a siker garantált, és biztosan minden vendég értékelni fogja!
  • Készítsetek slide showt. Ez egy 5-10 perces mini videó, összevágva az esküvőt megelőző életképekből, találkozásotokról, őrült, hajnalig tartó bulizásokról, közös élményekről. A videó zenéinek kiválasztásában kérhetitek akár az esküvő DJ segítségét is!
  • A násznép az esküvői tapasztalatok szerint 10-12 órát „bír ki”, ezután elfáradnak. Ezt vegyétek figyelembe, amikor a forgatókönyvet tervezitek, különösen akkor, ha sok rokon/ismerős vidékről érkezik!
  • Ne általános árajánlatot kérjetek az esküvői DJ-ktől! Tisztázni kell, hogy az adott ár milyen szolgáltatásokat tartalmaz, milyen minőségű hang-és fénytechnikai eszközökkel dolgozik majd az esküvői DJ.
  • Legjobb, ha egész éjszakára szóló szerződést kértek az esküvői DJ-től. Egy magára valamit is adó esküvő DJ-nél ez természetes, neki az a fontos, hogy Ti jól érezzétek magatokat.
  • Egyre több helyszínen tapasztaljuk, hogy - sokszor nevetséges mértékű -  hangerőkorlátozás van érvényben a rendezvény alatt (sok helyen már 22:00 után). Minden esetben kérdezzétek meg, hogy a Ti helyszíneteken van-e ilyen, mert sajnos ez nagyban befolyásolja a buli hangulatát.
  • Ne az ár legyen az elsődleges szempont az esküvői DJ választásánál. Egy jó esküvő DJ szakmailag felkészült, zenéit legális forrásból szerzi be. Minőségi, megbízható technikát használ, vállalkozást üzemeltet az esküvői DJ tevékenységhez, melynek ára van. Az igényelt szolgáltatásoktól függően lehetnek 10-20%-os eltérések az áraknál, de mindig legyen gyanús a feltűnően olcsó, mindent megígérő esküvői DJ.

    online ajanlat


A weboldalon keresztül leadott ajánlatkérésekre a legtöbb esetben már néhány óra alatt, de maximum 2 napon belül elkészítem a személyre szabott árajánlatot, az általatok megadott információk alapján. Ha szükséges, egy rövid beszélgetés keretein belül egyeztetjük a helyszínnel kapcsolatos tudnivalókat, kiegészítő szolgáltatásokat (hang-és fénytechnika bővítés, falszínezés, épület színezés, ceremónia hangosítás, stb.), illetve bármilyen olyan igényt, amely az árajánlatot módosíthatja. A beszélgetés történhet online (pl. videohívás), vagy személyesen is.

Ha ezek alapján szimpatikusnak találjátok az ajánlatban foglaltakat, és döntésetek alapján biztosan engem szeretnétek megbízni esküvőtök zenei szolgáltatásaival, akkor elektronikus úton (scannelve), vagy személyesen megtörténik a szerződés aláírása és ezzel egyidejűleg a foglaló kifizetése.

Számomra nagyon fontos, hogy megismerjelek benneteket az esküvő előtt, ezért legalább egyszer szükséges találkoznunk is. A legjobb ezt akkor megtartani, amikor már a ceremóniamester/vőfély összeállította az esküvő forgatókönyvét, tisztában vagytok elképzeléseitekkel és át tudjuk beszélni kedvelt zenei stílusaitokat, a ceremóniához, nyitótánchoz, stb. kiválasztott zenéket, ötleteket.

Az esküvőt megelőző hét első napjaiban még egy rövid megbeszélést tartunk, átbeszéljük a lényeges információkat. A továbbiakban viszont igyekszem minden más teendőt a többi szolgáltatóval és a helyszínnel egyeztetni, hogy meghitt hangulatban, magatokra koncentrálhassatok az esküvő előtti napokban. 

 

Rólam írták

Facebook

Instagram

Kövess az instagramon! @artevent.hu

    Hangulatképek

    Ki van jelen?

    Oldalainkat 28 vendég böngészi